Selasa, 14 Februari 2012

Penghujung Cintaku.. Hanyalah kamu

Berakhir sudah pencarian cintaku
Jiwa ini tak lagi sepi
Hati ini telah ada yang miliki

Tiba diriku dipenghujung mencari cinta
Diri ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri

Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu

Aku akan menyayangimu
Ku akan setia kepadamu
Ku akan selalu disisimu seumur hidupmu

Kini.. berakhir sudah pencarian cinta dlm hidupku.. sebab Allah telah kurniakn seorang insan bernama lelaky yg sangat berhati mulia, yg sentiasa membahagiakanku..
Tak akan ada lg selain dirimu, cinta ini akan kekal untukmu selamanya..
tak kira apa jua cabaran dan dugaan yg melanda kita tempuhi sama2..
Dan bermula ssat ini hati ini, mata ini telah buta untuk melihat lelaki laen..
tp hati ini, dan mata ini hanya luas terpancar untukmu seorang..
tak kira beribu kilauan godaan yg mencuba memikat hatiku, tak akan mungkin jatuh dgn begitu mudah, kerana kau telah memberi semangat untukku terus memperjuangkan cinta kita..
Sayang~ apa saja demi hubungan ini, aku sanggup berkorban demi melihat kau bahagia d'sampingku..
Dan mulai hari ini, buangkan segala rasa bimbang dan ragu2 di hati.. kerana hati ini telah dikunci..
tiada siapa lagi yg dapat buka hati ini kerana kau lah kunci hatiku.. :')

Muhamad Shahiran... My lurve Forever..






Tiada ulasan:

Catat Ulasan