Rabu, 11 September 2013

Aku hanya wanita biasa...


Hari nie biarlah hati yg berbicara dgn sendirinya.. Hati meluahkan, jari menaip, mulut diam tanpa bicara.. 

Kepadamu yang akan menjadi pendampingku kelak..

Terima Kasih krna memilihku di antara ribuan wanita di luar sana.. Sedangkan kamu dh pun tahuu, aku ini hanya wanita biasa.. yg sngat jauh dari sempurna.. Aku hanya ingin kamu tahu, aku bukan wanita yg sempurna, aku begitu bnyk kekurangan.. Maka ketahuilah..


Tak selamanya aku akan cantik dimatamu, ada kalanya aku akan kelihatan begitu kusam dan hodoh..

Ketahuilah juga aku x sesabar Fatimah.. ada kalanya kamu akn menemukan aku dalam keadaan marah, menangis, bukn krna aku membangkang pdmu.. tapi krna aku hanya wanita biasa. krn aku juga perlu tempat untuk aku menumpahkan beban di hatiku, tempat untuk melepaskan penatku, dan mungkin saat itu aku tak sempat bertemu dgnmu. atau kamu juga sibuk dengan perkerjaanmu.. Maka, bersabarlah, yang ku perlukan hanya pelukan dan belaianmu..

Ketahuilah.. tiap hari, tiap jam, tiap minit dan tiap saat, aku akn kekalkan rasa cinta ini untuk mu..
Maka, cintailah aku dgn apa adanya aku. Jangan berharap untuk aku menjadi wanita yg sempurna.. Maafkan aku kerana aku bukan puteri.. Tapi aku hanya wanita biasa. 


Tak selaluya dylla dapat bahagiakan orang yg dylla sayang... Maafkn diri nie yg serba kekurangan.. Dylla tahu hati tu dh letih demi melayan diri dylla nie.. ='( Tapi takpe, dylla x kan bising dh.. dylla xnk sesuatu yg x dijangka menghantui dr dylla lg.. Cukuplah dylla dapat tgk insan tercinta bahagia walaupun bukan dgn dylla..  

mcm dlm gambar tu.. harap itulah yg cinta hati dapat rasa.. maafkan kekurangan diri nie.. penat nk meluahkan sendiri terus dr mulut.. dylla xnk ade yg terluka.. cukuplah sekadar dipendam..


Apa2 pun.. walau diri ini xlayak untuk dicintai, namun dylla tetap cintakan my dear..


Kadang2.. ada saat di mana dylla harus menghadapi nie semua dgn sendiri. Meskipun hati nie menangis, tak ada pilihan lain selain berdoa.. Keadaan memaksaku harus kuat meski sebenarnya ku tak mampu.. 



1 ulasan:

  1. done follow sini no. 8
    sudilah kiranya follow me back yea..
    he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

    http://tengkubutang@gmail.com/

    dan my 2nd blog
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    BalasPadam