Khamis, 5 September 2013

....Untuk Sayang....

Sayang .....
Mama tak tahu kenapa hanya nak menaip tentang papa . tangan ni banyak nak bercerita dan terus menaip kisah hidup mama dengan papa . kenapa ye papa ? ( nama pun blog kisah hidup kita kn ) hmm , mungkin papa terlalu penting untuk mama . papa terlalu bermakna bagi mama . yaaa ! mama pasti ... papa dah tawan hati mama . mama dah jatuh cinta dengan papa ...mama rindukan papa ...
 
Sayang .....
Papa tahu tak mama sunyi bila papa tak ada dengan mama ? mama sunyi bila papa tak ganggu mama . mama sunyi bila tak ada ucapan selamat pagi untuk mama . Rasa kosong hidup mama bila papa tak call mama .. message apa tah lagi kan papa ? Papa , mama rindukan papa .mama nak papa !
 
Sayang ....
kalau mama ada cakap tak nak contact papa tu , papa jangan ambil ianya sebagai perkara yang serius . mungkin mama macam memaksa papa untuk lakukannya . tapi percayalah sayang , mama tak nak pun buat macam tu . hal macam tu akan menyeksa mama ... akan buat mama tertunggu ... akan buat mama rasa terganggu .. 

Sayang ....
kesian papa kan sebab kenal dengan mama ... mama minta maaf ye sayang kalau kehadiran mama buat hidup papa macam ni .. mama sayang papa ! mama perasan lagi perasaan ni wujud masa kita mula mula jumpa untuk pertama kali . masa tu mama rasa rendah diri sangat , mama rasa macam layak ke mama nak bersama dengan papa . padan ke diri mama ni untuk papa . layak ke mama untuk jadi teman sehidup papa .. macam macam soalan sampai lah mama jumpa dengan family papa .. masa tu mama rasa macam "ya allah , terima kasih atas pertemuan ini" mama bersyukur sebab dipertemukan dengan papa . mama gembira dan bahagia dapat kenal dengan papa sekeluarga ..

Sayang ....
mungkin mama tak selalu buat papa bahagia . tapi itulah matlamat mama bila papa ada disisi mama . mama cuba nak buat papa tersenyum bahagia . terus tersenyum , menikmati dunia yang indah . cinta yang pasti .. rasa macam papa hargai mama sangat sangat . papalah cinta hati mama .. kita kekal sampai bila bila ye sayang .. jangan tinggal mama tau sayang .. mama takut ! 

Sayang ....
selama kita kenal , banyak perkara mama fikir tentang hubungan kita . mama tertanya-tanya "boleh ke mama bersama dengan papa dengan keadaan macam nie, mungkin akan mendatangkan pelbagai dugaan, sanggup ke papa hadapi tu semua bersama mama?" mama pun tak pasti .. mama cuma harap dan berdoa semoga hubungan yang terjalin ni kekal buat selamanya . in shaa allah ... kalau diizinkan allah 

Sayang ....
Terima kasih atas perkenalan yang tak dijangka ni . terima kasih atas melayan kerenah mama yang tak sepatutnya ni . terima kasih untuk rasa sayang dan rindu papa selama ni . terima kasih papa untuk semua .. halalkan semua untuk mama ... buat family papa jugak , mama dah anggap macam keluarga mama sendiri . terima kasih untuk penerimaan yang mama akan hargai sampai bila bila .. harap mama dan papa terus bersabar dan terus kuat . mama rindukan papa .... mama akan tunggu papa untuk selama2nya ! mama rindu .. rindu untuk semua yang kita lakukan bersama .. rindu ... =')

* try buat bukilan dalam bahasa baku.. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan